hepsişifa 4

9 Mart 2010 Salı

Alerji

Alerji oldukça can sıkıcı ve kesin tedavisi olmayan bir rahatsızlıktır bu rahatsızlığın tek tedavisi malesef alerjen etkiye neden olan etken maddeden uzak durmaktır.

Dünya nüfusunun yaklaşık olarak %10 unun alerji türlerinden birinden muzdarip olduğu düşünülmektedir bu alerji türleri arasında en sık görüleni alerjin rinit nispeten en az görünenide alerjik egzamadır.

alerji türlerini sıralamak gerekirse

-Alerjik rinit

-alerjik kontak dermatit

-atopik dermatit

-arı alerjisi

-gıda alerjisi

alerji tedavisi için şu sıralarda aşı tedavisi gündemdedir gayet etkili gibi görünmektedir yanlız bunda dikkat edilmesi gereken nokta aşı tedavisinin kararınında uygulamasınında kesinlikle işin uzmanı tarafından verilmesi gerektiğidir.....

3 yorum:

  1. Alerjiyi hep duyduk ama eğer tahribatı fazla değilse pek önemsemeyiz. Ben tıptan ve şifalı bitkilerden pek anlamam ama, alerjen madde her neyse, karaciğerimizi mi rahatsız ettiği için alerjen oluyoruz.

    Ben önceleri bu sayfanın size ait (nurgül)olduğunu bilmmiyordum. Çok sonra fark ettim. Siz de bu üç bloğunuzda aynı şablonu kullanarak bu benim mesajını veriyorsunuz ama, ben o kadar dikkatli bir blogcu okuyucusu olamadığım için, bazı şeyleri sonradan fark ediyorum.

    Elinize, emeğinize sağlıklar dilerim.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Bloglarımı uçurduktan sonra, yeni bloğuma ziyaretçi olmanız beni ziyadesiyle sevindirmiştir. Blog ayarlarımın bir türlü rayına oturmadığı blogger arkadaşlarımın sayesinde öğreniyorum. Yorum yazılamadığını bildiren arkadaşlarım oldu. Eğer bu yorumu okursanız deneme amaçlı bir ziyaret ve yorum yazarsanız memnun olurum.

    YanıtlaSil
  3. Bloglarımı çökerttikten sonra ilgi ve desteğini esirgemeyen tüm blogger arkadaşlarımla birlikte, bana ulaşabilen;
    Nurgülün Dünyası, Newbahar, İlkyaz, Ege, Onuncu Köyün Adamı, Sabahattin Gencal, Ramazan Işık, Sözün Özü, Siyah kelebek, Fatih Cüce, Şanslı, Keskinli İkizlerin Annesi, Derkenar, Ebruli, Kedi Tasması, Laguer90, Sufi Saja, Muratoloji, Ece ve Kiana arkadaşlarıma çok ama çok teşekkür ederim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil